Aarhus Kunstskole

- høj faglighed og plads til at udfolde sig i et kreativt miljø.

Aarhus Kunstskole har til huse i smukke gamle bygninger i hjertet af Aarhus, hvor vi bor sammen med Fotografisk Skole og musikskolen Frontsession – de andre linjer på Byhøjskolen.
På Aarhus kunstskole er der to klasser – Grundskolen og Værkstedsskolen.

Alle, der har lyst og er motiverede til at deltage aktivt i undervisning i kunst er velkomne. Vores kunstneriske fokus er rettet mod samtiden og nutidskunsten, og vi sætter det faglige arbejde højt. Du får kvalificeret, intelligent undervisning af uddannede, skabende kunstnere – både de faste lærere og en række gæsteundervisere, vi inviterer til at undervise en uge eller to ad gangen i løbet af semesteret.

Efter et halvt år på Aarhus Kunstskole ser verden fuldstændig anderledes ud; kunsten er vokset – den har åbnet sig og vist sig større og endnu mere interessant, end man forestillede sig - man betragter verden gennem nye, opdaterede øjne.

Send en tilmelding og få en tid til en uddybende samtale.

Instagram Image